گھر کابھیدی لنکا ڈھائے

گھر کابھیدی لنکا ڈھائے

21 days ago.

 جہانگیر ترین جوکل تک عمران خان کے بہترین ساتھی اور دست راست تھے اچانک کیسے بہترین سے بدترین ہوگئے‘ کیسے اچھے دوست ساتھی سے برے مخالف بن گے۔ یہ بات بھی درست ہے کہ اگر چائے یا شربت میں چینی ایک یا دو چمچے کی جگہ دس بیس چمچہ ڈال دی جائے تو وہ مٹھاس کڑواہٹ بن جاتی ہے۔ کچھ ایسا ہی جہانگیر ترین کے ساتھ ہوا پہلے انہیں عمران خان نے نائب وزیر اعظم بنایا لیکن  پانچ سیر کی ہانڈی میں پچاس سیر ڈالا گیا۔ ظاہر پھر باقی تو باہر گرنا ہی گرنا تھا۔ سو ایسا ہی ہوا پہلے قومی اسمبلی کی سیٹ سے نااہل کئے گئے پھر بھی خان صاحب نے تعلق بحال رکھا۔ بطور مشیرکابینہ کاحصہ بنائے رکھا لیکن ترین اپنے اختیارات سے تجاوز کرتے رہے۔ منہ کو جوخون لگ چکا تھا وہ چین نہیں لینے دے رہاتھا۔ دوسروں پرانگلی اٹھاتے اٹھاتے‘ اب خود انگلی کے نشانے پرآگے ہیں۔ اگر یہی کام عمران خان کے کسی مخالف نے کیاہوتا تو کب کا قید ہوچکا ہوتا۔ کسی قیمت پر باہر ناجانے دیاجاتا‘ لیکن بد قسمتی سے شوگر اسکینڈل میں اکثریت خان صاحب کے اپنے قریبی لوگوں کی ہے۔ کس سے آنکھیں بچائیں‘ کس سے ہاتھ اٹھائیں۔  

نا میرا پاکستان ہے ناتیرا پاکستان ہے

نا میرا پاکستان ہے ناتیرا پاکستان ہے

25 days ago.

گذشتہ دنوں خسارے کابجٹ پیش کردیاگیا ہے بقول مشیر خزانہ اس بجٹ میں کوئی نیا ٹیکس نہیں لگایاگیا پتہ نہیں یہ بجٹ کون سے پاکستان کاہے۔ نئے پاکستان کایاپرانے پاکستان کا پرانے پاکستان کے پرانے سیاسی رہنما تو آج کل توناکام نامراد حز ب اختلاف کاحصہ ہیں اور نیا پاکستان کے اقتصادی معاشی ترقیاتی حکمران توآئی ایم ایف ہے جس کواسٹیٹ بنک سے لیکر وزارت خزانہ تک ہرقسم کا اختیار اوررسائی حاصل ہے اس بار کابجٹ بھی مکمل طور پر ان کاہی سجایا سنوارا ہوا ہے۔ مہنگائی‘ غربت ‘بیروزگاری کی ماری عوام کاکوئی پرسان حال نہیں۔ موجودہ نئے پاکستان میں ناعدلیہ کااحترام ہے‘ ناانتظامیہ کااحترام ہے گذشتہ دنوں سپریم کورٹ آف پاکستان نے چینی کے نرخ کے بارے میں ایک حتمی حکم جاری کیا۔ چینی 70 روپے کلو عوام کوفروخت کی جائے گی لیکن شوگر ملز مالکان نے حکم مانے سے انکار کردیاہے ۔قانون نافذکرنے والے تماشائی بنئے ہوئے ہیں یہ اس حکومت کااحوال ہے جویہ دعویٰ کرتی رہی تھی کہ ملک میں قانون کی حکمرانی ہوگی‘ بدعنوانی کرپشن کاخاتمہ کردیں گے کل تک جن باتوں پرانگلیاں اٹھائی جارہی تھیں اب وہی سب کچھ اپنایا جارہاہے کسی طرح کا کوئی تدارک نہیں کیا جارہا عدلیہ کوانتظامیہ کوبے توقیر کیا جارہا ہے کسی کان پر جوں نہیں رینگ رہی۔ اب حکمران سابقہ اہل اقتداروںلوگوں پر ہرقسم کے اعتراض کاحق کھو چکے ہیں کیونکہ نئے بھی پرانے رنگ میں رنگ گے ہیں وہ کچھ کر رہے ہیں کل تک جوکام بدعنوانی کرپشن کاتھا آج وہی۔ کام  اگر نئے پاکستانی حکمران اور ان کے حواری کریں تو ٹھیک انہیں کاموں پر پچھلوں کوقیدوبند کی سزا بد عنوانی کرپشن کے الزامات تحقیق وتفتیش کے بغیر کسی پربھی کوئی بھی الزام لگاکر قید کر دینا معمول کی بات رہی ۔

کیادنیا انقلاب کی طرف چل پڑی ہے

کیادنیا انقلاب کی طرف چل پڑی ہے

a month ago.

بھارتی نیتا مودی کی خواہش ہے کہ دنیا اسے بھی سپر پاور تسلیم کرلے وہ اس بارے میں اپنے سے جتن کرتے رہتے ہیں  آخیر ہم میں کمی کیا ہے آبادی کے لحاظ سے بھی  ہمارا ملک بڑا ملک ہے۔ چین کی آبادی سے زیادہ نہیں تو کم بھی نہیں  اور تو اور ایٹمی طاقت بھی ہیں پھر کیا کمی رہ گی سپر پاور ہونے میں شاید بھارتی نیتا اسی  نشے میں کشمیر اور پاس پڑوس کے ممالک پر اپنی بدنظریں ٹیکائے رہتے ہیں کہ کب موقع ملے کب اسے ہڑپ کریں جیسے تقسیم ہند کے وقت مسلم اکثرتی علاقوں پر زبردستی قبضہ کرلیاتھا۔ کوشش تو کشمیر کی بھی کی گئی  تھی جس کے نتیجہ میں اس کے دوحصے ہوگے ایک آزاد کشمیر ‘ایک مقبوضہ کشمیر اب بھارت نے مقبوضہ کشمیر کو اپنے میں ضم کرنے کی بھونڈی کوشش کی ہے۔ اقوام متحدہ میں پڑی قراردادوں کی خلاف ورزی کی ہے۔  اس کے باوجود چند  لاکھ کی آبادی کاخطہ ساتھ لاکھ مسلح افواج کے قابو نہیں آرہا جبکہ کشمیریوں کے پاس کسی بھی قسم کی عسکری قوت نہیں ہے۔ ناکسی قسم کا فوجی سازوسامان ہے وہ تومشین گن ‘بکتر بن گاڑیوں کا مقابلہ سنگ ساری سے کرنے والے شیردل ہیں۔

طالبان اور غزوہ ہند

طالبان اور غزوہ ہند

2 months ago.

بھارتی دہشت گرد ایجنسی را افغانستان میں بلآخر بے نقاب ہوگئی۔طالبان امریکہ امن معاہدے کے بعد افغانستان میں کسی قدر امن کی فضا ہموار ہورہی تھی لیکن بھارتی ایجنسی را کووہ امن معاہدہ پسند نہیں آیا کیونکہ امریکہ نے بھارت کونظرانداز کرتے ہوئے پاکستان کی مدد سے طالبان سے مذاکرات کیے اوربلآخر امن معاہدہ پایہ  تکمیل کوپہنچا۔ را اور اسرائیلی موسادکے حلق سے یہ معاہدہ نہیں اتررہا انہوں نے امن کی اس کوشش کوملیامیٹ کرنے کے لیے داعش کے روپ میں اپنی دہشت گردی شروع کردی۔ افغانستان میں ہونے والی موجودہ دہشت گرد کارروائیوں میں بھارتی ایجنسی را کے چیف اجیت دوول کاخیال تھا کے ان دہشت گرد کارروائیوں کو طالبان کے سر آسانی سے منڈھ دیاجائے گا مگرافسوس ایسا ہونہیں سکا ۔ طالبان قیادت کے بارے میں بھارت امریکہ اسرائیل کاگمان ہے کہ جاہل اجڈ قوم  کو ناسیاست کی کچھ خبر ہے نا سیاسی چال بازیوں کوسمجھتے ہیں لیکن درحقیقت ایسا ہے نہیں انہوں نے بہت کچھ کھو کربہت کچھ سیکھا ہے جبکہ بھارتی اپنے آپ کو سیاسی چال بازیوں کا ماہر سمجھتے ہیں۔ اس لیے ہی بھارتی افغانستان میں ہرسطح پراپنے قدم جمانے کی کوشش میں سرگرداں رہتے ہیں۔ 

امت پہ عجب وقت آپڑاہے!

امت پہ عجب وقت آپڑاہے!

4 months ago.

آج ساری دنیا میں نادیدہ کرونا وائرس نے قیامت برپا کررکھی ہے ہرروز دنیا میں ہزاروں ہلاکتیں ہورہی ہیں کورناوائرس کی ابتدا چین سے ہوئی جہاں مساجد بند تھیں جہاں اذان دینے پر پابندی تھی جہاں قرآن کتابی صورت میں دستیاب نہیں تھا وہاں جب کروناوائرس نے اپنی حشر سامنانی کامظاہرہ کیاتو خود صدر چین نے ناصرف مساجد کھلوائیں اور خود مساجد میں جاکر مسلمانوں سے دعا کی درخوست کی اور تمام مسلمانوں میں قرآن کریم کے نسخے تقسیم کئے گئے اس کے برعکس مسلمانوں نے اپنی آباد مساجدکوویران کرلیا ہے یہاں تک کہ بیت اللہ شریف اور مسجدنبوی شریف جواہل ایمان کا مرکز ومحور ہیں کومسلمانوں کے لئے ہی بند کردیا گیا ہے۔ مساجد میں نماز باجماعت پرپابندی عائد کردی گئی ہے نماز جمعہ پرپابندی لگادی گئی ہے۔ آخر ایسا کیوں کیااس لئے کہ چائنہ غیر مذہب ہے اور مسلمانوں کویہ مذہب وراثت میں ملا ہے۔ اس کے  لئے اس کی کوئی اہمیت نہیں ہے جبکہ چین نے مسلمانوں کی عبادات کی اہمیت کوسمجھا اوراس پرعمل کیا اور مسلمانوں نے اپنے دین مبین کوپس پشت ڈال دیاہے ۔کل تک چین میں جو مسلم دشمن تھے آج وہ مسلم دوست بن چکے ہیں اسلام کی اہمیت کاادراک ہورہا ہے۔  

عورت اور عورت مارچ ؟

عورت اور عورت مارچ ؟

4 months ago.

مارچ کامہینہ شروع ہوتے ہی وطن عزیز میں عورت مارچ کے حوالہ سے بحث چھڑ گئی ہے۔  کیاہماری عورت نے اس لفظ عورت پرغور کیا کہ اس کے معنی کیاہیں ۔ ایک معنی عورت کے پردے والی چیز کے بھی ہیں۔ عورت کامقام ومرتبہ اس کاگھر ہے اسلام نے جو مرتبہ جوعزت واہمیت  عورت کو دی ہے وہ دنیا کے کسی بھی مذہب نے نہیں دی۔ عورت کابلندترین مقام ماں کاہے اس کے پیر کے نیچے جنت کی نوید دی گئی ہے لیکن یہ خوش خبری ہرعورت کے لئے نہیں ہے صرف ماں کے لئے ہے۔ وہ بھی اس کی فرمابردار نیک اولادکے لئے، نافرمان بغاوت والی اولاد کے لئے یہی جنت دوزخ بن جائے گی۔ ماں کے درجہ کے سوا ہرعورت  مرد کے لئے جہنم کازریعہ ہے۔ اگر کوئی مرد یاعورت ہی کسی غیر یااپنی ہی بہن ،بیٹی، ماں اور دیگر رشتوں پربد نظر ڈالے یا براخیال کرے تو اس کی بدنظری جہنم کاسبب بن جاتی ہے۔  اللہ نے عورت کادرجہ ماں کی حیثیت سے تمام مردوں سے بھی افضل کیاہے۔ ماں کے قدموں تلے جنت یوں ہی نہیں رکھ دی وہ ماں کی اطاعت فرمانبرداری سے مشروط ہے ورنہ  وہی جنت جہنم کاذریعہ بن جائے گی۔   

زودپشیماں کاپشیماں ہونا !

زودپشیماں کاپشیماں ہونا !

4 months ago.

امریکہ نے 9/11 کاحادثہ خود برپا کرکے اس کی آڑ میں افغانستان کی خالص اسلامی مملکت کواپنی طاقت کے نشے میں تہس نہس کرکے اس کی اینٹ سے اینٹ بجادی ۔اس کاخیال تھا کہ وہ دنیا کی سب سے بڑی سپر پاور ہے‘افغانستان کے خطہ پرلمحوں میں قبضہ کرلے گا اور مسلم دنیا کیلئے افغانستان کو مقام عبرت بنادے گا ۔امریکی جنگجو دانشوروں کا خیال ہوگا کہ وہ اپنی طاقت کے بل بوتے پراس بے سروسامان اجاڑ بنجر خشک پہاڑوں پرمشتمل قوم  پرباآسانی قابوحاصل کرلیاجائے گا کیونکہ ہمارے پاس جدید ترین فضائی زمینی اور منظم افواج اور ہرطرح کی قوت موجود ہے جبکہ دشمن کے پاس ایسا کچھ نہیں ہے۔ وہ منتشر چھوٹے چھوٹے گروہوں میں بٹاہواہے وہ کس طرح اور کب تک ہمارامقابلہ کرسکے گاجس طرح بلی کو خواب میں چھیچھڑے نظرآتے ہیں‘ اسی طرح امریکہ افغانستان پرقبضہ کوآسان سمجھ رہاتھاکیونکہ اس  قبضے سے اس کاخیال ہوگا کہ روس بلکہ چین ‘ایران ‘ترکی پاکستان خلیجی ریاستوں سمیت بھارت سب اس کے زیر نگیں ہوجائیں گے۔ان عقل کے اندھوں نے روس جیسی سپر پاور کے حشر کو بھلادیا اور اپنی طاقت کے زعم میں آ کر افغانستان پر چڑھ دوڑے تھے اب امریکہ کو 19برس کی طویل مدت تک جھک مارنے اور ہزاروں جانوں کی ہلاکت اربوں کھربوں ڈالروں کے نقصان کے بعد شایدعقل آگئی ہے۔ اس کا  حوصلہ بھی جواب دے گیاہے اور ہر آنے والے دن کے ساتھ جانی اور مالی نقصان میں کمی آنے کی بجائے اضافہ ہی ہوتا چلاجارہاتھا۔  

اخباری صنعت تباہی کے دھانے پرکیوں؟

اخباری صنعت تباہی کے دھانے پرکیوں؟

4 months ago.

ہمارے ایک شناسا کی یہ بات بالکل درست ہے کہ مدینہ کی ریاست میں کہیں دور دوراخبارات توکیا کسی اخبار کانام ونشان تک نہیں تھا اب جبکہ نئی ریاست مدینہ عالم وجود میں آنے کوہے جس کا اعلان عام قوم کے غریب المومینن کرہی چکے ہیں یہ بات بھی طے ہے کہ ہتھیلی پرسرسوں جمع نہیں کرتی وقت تو لگتاہے پاکستانی قوم کے جب رہنما ہی کرپٹ اور بدعنوان ہوتو قوم بے چاری کیا کرتی اللہ نے گزرے ہوئے حکمرانوں کو خدمت کاموقع تودیاتھا لیکن ان لوگوں نے قوم کی جگہ اپنی خدمت کومقدم جانا قوم جائے بھاڑ میں کون ساروزروز موقع ملتاہے اگر اللہ نے موقع دے ہی دیاہے تو دنیاجہاں کااصول ہے پہلے پیٹ پوجا بعدکوئی کام دوجا ‘یہ خیال عام وقت موجودکے غریب المومینن کاہے یہی وجہ ہے کہ وہ فی الحال قوم کی طرف متوجہ ہونے کے اپنے خیال خام کے مطابق پہلے گھر میں پھیلی بدعنوانی کرپشن کے گند کوصاف کرناضروری سمجھتے ہیں تاکہ ہرقسم کے مخالفین کے منہ کوتالے پڑجائیں پھر قوم کی خدمت فلاح وبہبود کے نام لے کر رات کودن میں دن کورات میں لگاکر جی جان سے نئے طریقے سے اپنے سے پہلے سیاسی اکابرین کے نقش قدم پربھی اگرچلناپڑے توآسانی سے چلاجاسکے ۔  

اس طرح تو ہوتا ہے اس طرح کے کاموں میں

اس طرح تو ہوتا ہے اس طرح کے کاموں میں

5 months ago.

اللہ جانے اس ملک میں کیاکچھ ہونارہ گیا ہے۔ گذشتہ دنوں اسلام آباد میں ہی نوجوان خواتین اور نوعمر لڑکیوں نے آزادی نسواں کے لئے ایک بڑے احتجاج کا اہتمام کیا تھا جس کی پشت پناہی سناہے کوئی غیر ملکی امداد پر قائم  این جی او کررہی تھی ۔ظاہر ہے اتنی نفری جمع کرنے کے لئے اتنے ہی بڑے سرمائے کی بھی ضرورت ہوتی ہے وہ ہرکوئی خرچ نہیں کرسکتااورایسی سرمایہ  کاری کے کچھ ناکچھ مقاصد بھی ہوتے ہیں اس احتجاجی جلوس میں جواحتجاجی نعرے اور بینر اٹھائے ہوئے تھے وہ بڑی بے شرمی لئے ہوئے تھے ان میں چند پرلکھاتھا میرا جسم میری مرضی اور یہی نعرے بھی لگائے جارہے تھے۔ پاکستان جو درحقیقت ناسہی لیکن بقول شخصے یا ملکی آئین کے  مطابق تو ایک اسلامی ریاست ہے چاہے نام نہاد ہی سہی ہے تو مسلم ریاست اس میں یوں کھلے عام ایسے بے شرم نعرے اور مطالبے کاکیامطلب ہے۔ کیا ہمارے معاشرے میں فحاشی ،گندگی،بے حیائی پہلے ہی کم ہے جو مزید فحاشی کاتقاضا کیاجارہاہے۔ ہمارے معاشرے کو کلیسانے اپنی چمک دمک کے زور پر پہلے ہی کافی سے زیادہ گمراہی پھیلاکر اپنی مرضی کاکررکھاہے ۔اب رہی سہی کسر جورہ گئی ہے وہ بھی خاتمے کی طرف دوڑ رہی ہے۔کیا کلیسا یہ ہی چاہتاہے کہ ہماری بیٹیاں بھی ان کی طرح بے لباس ہوکر باہر نکلیں، بے غیرتی بے شرمی کواپنا لیں اوراس پر فخر کریں کہ ہم یورپ امریکہ کے ہم قدم ہوگئے ہیں۔   

تصویر کے دو  رخ ؟

تصویر کے دو  رخ ؟

6 months ago.

ہرتصویر کے دورخ ہوتے ہیں ایک سامنے کاجس پر نقش ونگار واضح ہوتے ہیں۔ ایک رخ اسی تصویر کی پشت کارخ جس پر نقش نہیں ہوتا دونوں بظاہر بالکل مختلف دکھائی دیتے ہیں مگر وہ دونوں ہی رخ اسی تصویر کے ہوتے ہیں۔ وہ ایک دوسرے سے مختلف ہونے کے باوجود مختلف نہیں ہوتے ایک دوسرے سے جڑے ہوتے ہیں۔ انہیں ایک دوسرے سے الگ بھی نہیں کیاجاسکتا۔ ایساہی کچھ معاملہ امریکہ اور ایران کا ہے جوبظاہر ایک دوسرے کے مخالف دکھائی دیتے ہیں لیکن ان کے معاملات ومفادات یکساں ہیں۔ امریکہ نے عراق میں جو ایرانی سپہ سالار جنرل قاسم سلیمانی کونشانہ بنایاہے یہ کوئی دشمنی یاایران مخالفت میں نہیں ہوا یہ ایک سوچے سمجھے منصوبے کے تحت کیا گیا ہے ، امریکہ میں عنقریب الیکشن کی تیاری ہونے کوہے اس کے ساتھ ہی امریکی صدرڈونلڈ ٹرمپ کے مواخذے کی کارروائی بھی چل رہی ہے جس کے نتیجہ میں عوامی رائے عامہ متاثر ہورہی ہے جو امریکی صدر کے انتخاب پر اثرانداز ہوسکتی ہے۔